20 September 2009

Salam Lebaran


Hari ni masuk hari yang ke2 umat islam menyambut hari raya. Kegembiraan dapat dirasai di mana-mana. yang paling seronok ialah kanak-kanak. teringat aku di zaman kanak-kanak yang tak mungkin aku lalui lagi. Dari hari raya pertama lagi aku bertugas di konti dan hari ni hari raya yang kedua. aku tak kisah, memang dah ini kerja aku, apapun aku gembira dapat berhari raya bersama pendengar-pendegar setia RMKelfm. Dikesempatan ini aku menyucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua sahabat-sahabat yang sudi singgah kat blog ni, maaf zahir batin, kalau sekiranya ada salah dan silap sepanjang kalian bersama celoteh aku di ruang udara Radio Malaysia Kelantan fm.

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Dan Batin. Kalu Singgah Shah Alam, Jemput Ke rumah. Kuih mase ada lagi....

    ReplyDelete