26 October 2009

Salam, al-hamdulillah...syukur, hari ini aku nak jengook kawan-kawan, cuma nak cite skit pasal macam-macam kisah....pelik bunyi kan???, tapi itulah pasca warna kehidupan. Dua tiga hari ini hidup aku biasa aje...bahagia, gembira, bersama keluarga, ada masa aku jengok ibu dan adik-adik kat kg. hari minggu aku cuci persekitaran rumah, dan melawat sanak-saudara, eh! macam raya la pulak..., tapi itu rutin bagi kami sekelurga, kalau ada masa....

Dalam kepala aku nak rancang nak gi ziarah sepupu aku yang kemalangan kat tanah merah, pas tu nak pi tengok anak saudara yang baru bersalin - dapat baby baru...tahniah, dan semalam aku terima berita yang abang aku masuk wad kat hospital....., tapi setakat hari ini belum satu pun dapat aku tunaikan lagi....itulah kerdilnye kita sebagai manusia, hanya mampu merancang tapi yang menentukan adalah yang Maha Esa.

kat ofis plak macam-macam kerja yang perlu aku selesaikan, banyak kerja wwoooo...,

harap-harapnya dapat aku selesaikan sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment