11 July 2009

berat bahu memikul.........

Hari ni , mcm biasa awal-awal pagi aku dah turun rumah untuk ke tempat kerja. konti awal pagi membuatkan aku tak lena tido. biasa la takut tak tersedar. Dinihari yang dingin aku redah demi tugas yang terpikul di bahu ku. Alham-dulillah jam 10 pg aku selamat menjalani tugasan dengan jaye nye...

masa kerje kena serius, takut tersilap...mati aku. kena booo...kat bos atau pendengar...oh....tidak, tak sanggup aku...




dalam dok konti tu, sempat jugak aku ziarah blog kekawan dan tengok blog sendiri, kot-kot ada flwer terbaru. soryy...menyelam sambil minum air. sambil-sambil cari bahan....

1 comment:

  1. Salam Kak Lin;

    Seronok aje tgk kak lin menguasai konti radio ni ye.
    Mesti akak paling seronok dan lega bila dah abes menjalankan tugas ngan baik utk ari tu..

    ReplyDelete