11 July 2009

macam-macam kisahnye.......

dah agak lama aku tak update aku punye blog, hanye sempat jengok blog kekawan je, hari ni aku tekad, selesai je kontrak aku terus buka laptop ni.aku sempat singgah kat blog kak inakl, sabar je lah kak ye!hampir kena ragut. rasa terkilan jugak sebab tak sempat nak jumpa kak inakl hari tu, aku telah kehilangan orang tersayang. lain kali boleh jumpe kak ye!

kisahnye hari ni, tak lah menarik sangat.kisah semalam, sewaktu aku rehat-rehat kat rumah, azian ada call minta aku rekoding iklan, urgent, bak kata rezeki jangan di tolak, bala jangan di cari, dengan susah payah aku angkut 3 anak aku ke studio, takde orang nak jage...terpaksa bawa le....


nak tak nak aku terpaksa bawa 3 orang ni sebab takde orang nak jaga,bila dah sampai bukan main seronok lagi.siap main kejar-kejar sementara tunggu abe je sampai...

Alamak!!.......bila dah lama sangat tunggu, si kecik ni dah buat hal, terpaksalah aku layan dulu, nasib baik tak panjang sangat......, beli air kat kedai sebelah dah o.k.. fuuhhh....selamat.


sewaktu rakaman, aku sibuk dlam studio, anak aku dah curi-curi main talipon, siap ambik gambar lagi, entah ape yang dia ambik pun tak tahu, ni mesti kak chik punye kerja minat juga budak ni dengan alat muzik, siap mintak gitar lagi dengan abe je.....

bila dah habis rakaman, aku bawalah anak-anak aku ke kedai, makan le..... perut dah bunyi minta bekal.....wah!...siap posing lagi kontrol senyum, sebenarnye panas.....nampaknye isya ni dah o.k. dah....lepas ni kita balik ye sayang.....

bila dah habis makan , aku balik, panas bukan main lagi. badan pun dah letih...



aksi isya bila dah sampai rumah....letih sangat agak nye...

No comments:

Post a Comment