09 August 2009

bintang realiti rmkelfm 2009

semalam baru habis pertandingan Bintang Realiti RMkelfm 2009, aduhhh...balik kul 2.00 pg. mata mengantuk tak usah nak cakap laa...., hari ni plak kije pagi. habis je konti kepala aku dah naik pening, tak cukup tidor kot...suara pun dah serak, maah la.... toleh kijo lebih skit. tapi
al-hamdulillah semuanye berjalan lancar. Tahniah lah pada yang berjaya yang kurang bernasib baik cuba lagi tahun depan. Program hiburan terbitan uncle dd ni memang mendapat sambutan di kalangan anak-anak muda yang ada bakat menyanyi. jangan suruh dj plak yang nyanyi...kalau aku nyanyi sumbang mambang bunyi nye...., he...he...akuilah kelemahan diri.

lepas ke majlis aku bahagian layan-layan tetamu ni...sempat lah aku bergambar dengan artis jemputan alyah yang terkenal dengan lagu tak mungkin kerna sayang dan dr fazli yang pepular dengan lagu asmara ini. ohhh...ye....juri yang terlibat plak awang BPR dan Saari Amri dan kak rosmaria, bekas juara bintang rtm...tahun brape maah kak lupa.

kongsikan skit gambar untuk pertandingan Bintang Realiti tu....sewaktu sesi latihan, dan malam pertandingan sempat gak bergambar dengan alyah.

No comments:

Post a Comment