03 August 2009

cerite temuduga

Salam kembali untuk semua sahabat yang singgah, maaf dah agak lama tak update, tapi kali ni nak kongsi cerite lagi
Dalam perjalanan ke k.l. sampai di karak kak na ni ajak makan, murah hati kakak ni, ape lagi makan le rombongan kelfm 3 orang ni...he...he...sebenarnye kak na ni adik abang tasik yang tinggal kat karak tu, dia memang baik hati, pe pun terima kasih kak na sebab belanja kita makan malam tu..., degar cerita dah nak dapat menantu.........

sampai k.l dah lewat malam kul 10.00 mlm kami sampai kat iptar. bila dah selesai kat iptar, iwan call ajak minum kat angkasapuri sementera tunggu dia nak baca berita kul 12.30 mlm. bual pangjang la kami...maklum le lame tak jumpe...
tapi dalam diari malaysia kau sempat lagi perli kat aku ye wan....
ape pun terima kasih wan sebab belanja kami minum malam tu..., aku kau awak sibuk tapi sempat jugak jengok kawan-kawan.


Keesokan hari kami awal-awal lagi dah bangun, nak pegi temuduga..., sampai ke kat temuduga, ramai yang dah tinggu..., penerbit seluruh semenanjung yang hadir....aduhh....nampak nye takde can lah aku...ramai lagi penerbit senior dari aku yang datang, tapi tak pe cuba nasib le....


Sementara menunggu giliran sempat jgak bincang-bincang, aku, sidek dan anie dari terengganu fm,





Berikut ni aksi-aksi kawan-kawan aku yang nak di temuduga, ada yang talipon talian hayat , yang tarik muka 14 pun ake, yang gedebar tak sudah pun ada....







No comments:

Post a Comment