09 December 2009

kesempatan berbicara

Salam 1 malaysia untuk semua yang sudi singgah di teratakku hari ni. Syukur al-hamdulillah hari agak tenang skit. banyak kerja yang dah selesai. cuma tadi aku tolong kak wan ambik kete kat wokshop, dah 2 minggu kete dia demam masuk wokshop. soo...di kesempatan boleh buka laptop ni kita kongsilah ape yang patut dan x patut.
anak-anak aku di hari raya yang lepas.

hari raya pertama aku mengambil kesempatan untuk melawat nenek aku kat kampung, orang yang paling gembira bila balik kampung ialah anak-anak aku,dapat jumpa sepupu maklum le bukan selalu boleh balik kampung walaupun jaraknye tak lah jauh sangat.
lembu yang bakal di korbankan....
suami aku dan beberapa orang terlibat sedang menyiapkan lembu yang telah di korban.
hari raya ke3 aku n kak wan ambil kesempatarn menjadi mc kenduri kawin rumah azian.

No comments:

Post a Comment