28 December 2009

Berkelah...di Pantai Sri Tujuh -Tumpat

Kongsikan Kebahagiaan bersama. Hari Jumaat lalu aku dengan keluarga berkelah lagi. Bukan apa untuk relis station anak-anak aku yang bakal kembali bersekolah minggudepan, tambahan pula adik aku masih lagi cuti, so...dia yang layan anak-anak saudara. jommmm...berkelah.
mandi pantai, siap tanam dalam pasir lagi.
he......he....sampai tercabut habis pagar-pagar kak chik..alamak.
posing maut 3 saudara...adik bongsu aku Kina, kakak (anak aku),n ct, adik aku tu...
sampai je terus bakar hotdo...ni budak2 memang suka.

Banyak bekal yang di bawa dari rumah, sibuk bakar ayam.
bakar ct jangan tak bakar...nanti lapar....

best...seronok sangat-sangat
mandi...ombak, tapi awas ombak merbahaya..
eat time...lapar
adik isya...sejuk..mandi senyuman paling manis di dunia keh..keh..keh..., dapat ikan tak?
layan...jangan tak layan...

No comments:

Post a Comment