17 May 2009

balik kampung weee...

Pandu cermat jiwa selamat. Hati-hati memandu, jangan terlalu laju.
Z  U  L  V  A . c o m
Alhamdulillah, hari ni sempat lagi untuk aku jengok blog-blog yang menjadi puuujaann hatiku...semuanya best-best, disamping tu, aku nak kongsi crite la skit..maklumlah.. dah 2 hari xupdate aku punye blog. hari jumaat n sabtu lepas, aku balik kampung. biasalah dah nak masuk musim cuti sekolah ramailah yang ambik kesempatn untk mengadakan kenduri kawin atau pun kito orang sebut bekwoh..., anak saudara aku kawin sebenarnya. dalam perjalanan kami, petang tu hujan. dekat kelantan boleh dikatakan setiap petang hujan, berserta dengan ribut skali.
sudah lah hujan lebat, perjalanan ini kami teruskan walaupun hari dah hampir malam, tapi sesekali jalan malam-malam ni o.k gak
anak aku yang seorang ni memang suka selongkar kalau naik kreta, ada-ada ajeee...yang dia cari. Kekadang aku biarkan aje...nak bagi rileks naik kreta, kalau tak dia memang tak boleh duduk diam
sorry..gambar pengantin tak sempat nak downld, gambar hantaran ni aje yang sempat...aku ambik. maklumlah tuan rumah...sibuk skit.
selepas kenduri keesokkan hari ni plak yang menjadi kegilaan anak-anak aku, baru-baru belajar nak naik kuda- ni 2 orang anak saudara kau, baru belajar naik kuda
kuda yang mempunyai perasaan malu-malu.
kuda ni yang baru dibeli oleh adik ipar aku...macam malu-malu lagi, maklumlaa...tuan baru.MALU. mcm pengantin baru jgak....MALU. he...he...

1 comment:

  1. salam dj lin..jauh ke kg kamu tu?klu dalam kelantan bestlah...alahai rajinnya adik ipar beli kuda ni..mesti mahal..

    ReplyDelete