23 May 2009

drama radio...

Hari ini pasal drama radio la plak. kalau nak di hitung kira memang dah agak lama aku jagi pelakon radio ni. tapi takkk...jgak fofuler....,aku ni bukan jenis yang pilih watak, semua watak aku belasah je.
time skrip reading semua pelakon tak boleh terlepas, tengok penerbit dok perhati, kot-kot pelakon tak menghayati watak.



Tengok leee...macam-macam gaye, pelakon hebat ni sewaktu rakaman.


sewaktu rakaman memang serius tu....menghayati watak he...he....

seingat aku ramai kawan-kawan atau sahabat yang pernah berlakon dengan aku antaranye...yuzana yusoff - kawan susah dan senang,che awang spt,haris klasik pun biasa jgak, pelakon2 senior hamidah hasan, hassan isa, saidi, kak zarina aziz,allahyarham Mustapha jusoh dan ramai lagi la.., Maaf kepada kawan-kawan yang tak terlulis nama, bukan lupa, tapi sekadar menyebut beberapa nama.. Oopppss lupa plak nak bagi tahu nama kakawan yang kat atas tadi, ebby halim al-firdaus, rudin al-haj, sumardi al-barojo dan penerbit tasik al-utebbbana, roselam al-khatob, semua tu dalam golongann tu waketar ghuyut,wakenalin keh keh, watakubboyo...arab celup kelante. kayo nyo bahaso kito.

No comments:

Post a Comment