01 June 2009

cerita kawin plak le....

salam kembali, dah beberapa hari, kita kat KB ni jemm...maklum le..musim cuti sekolah, memang sudah menjadi lumrah alam, bila masuk musim cuti sekolah, sibuk-sibuk le orang nak buat kenduri kawin. Termasuk le anak buah aku ni..dah selamat menjadi milik orang.gambar ni diambik sewaktu acara mengantar menantu.keadaan hari tu panas sangat, tapi pengantin kontrol manco, anak aku plak memang dah tertunai hajat dia, nak payungkan kak chik dia. TAHNIAH! SElamat Pengantin Baru
Hari ni pun sempat jugak mereka ni bersanding, tak habis-habis dengan sanding. sebenarnye pada hari ni, 2 menantu di sambut, satu dari johor, dan satu lagi ni la...anak saugara aku.

ni plak masa hari kenduri rumah kakak ipar aku, emak pengantin pompuan la....tapi sayang lain-lain gambar tak sempat nak shut, sebab sibuk maklum le...tuan rumah.






kat bawah ni plak gambar majlis hantar menantu, anak bapa saudara aku. sepupu aku la...makne nya. sama cantik sama padan.
pasangan merpati dua sejoli, semoga kekal abadi, kasih disemai kini bersatu.

Emak aku, memang mek tengah khusyuk makan tu...tak pandang ke lain dah...he...he....
ni anak aku Nur Hidayah atau kakak,sempat lagi posing dengan emak saudara aku-mak su, berselera nampak...
kemeriahan suasana makan semalam....mereka ni saudara-mara aku yang jauh dan dekat. suasana memang seronok , ni la peluang untuk jumpa.




Buat kak zah, didoakan semoga berbahagia selalu, dan jangan lupa cepat-cepat bagi mama awak cucu. *SELAMAT PENGANTIN BARU*





Maka dengan ini timbul plak hobi bermusim aku...ape lagi...kumpul bunga telor dan buah sisa ni le...



1 comment:

  1. Salam kak Lin; Cuti sekolah ni byk laa bas rombongan masuk KB nak shopping kan? hehe..

    Pss; dulu p KB suka singgah makan kat kedai makan Al-khauthar. Kedai makan kat dlm perkarangan umah tepi jalan tu.

    ReplyDelete